مسجد؛ پاتوقی جهت انجام فعالیت های فرهنگی و همچنین رسانه ای
مسجد؛ پاتوقی جهت انجام فعالیت های فرهنگی و همچنین رسانه ای
بسیاری معتقدند مسجد مال پیرمردهاست و همچنین بچه ها در مسجد جایگاهی ندارند.معتقدیم هم اکنون که جنگ، جنگ نرم می باشد، تنها نماز، حفظ قرآن یا ذکر کافی نیست. به نقل از پایگاه خبری فضای مجازی ایران فیمنا؛ در صورتی که در جستجوی آن هستید که بدانید مسجد فعال در زمانه اکنون، کجاست و همچنین چه شرایطی دارد بایستی و حتما به سراغ مسجدی بروید […]
بسیاری معتقدند مسجد مال پیرمردهاست و همچنین بچه ها در مسجد جایگاهی ندارند.معتقدیم هم اکنون که جنگ، جنگ نرم می باشد، تنها نماز، حفظ قرآن یا ذکر کافی نیست.
به نقل از پایگاه خبری فضای مجازی ایران فیمنا؛ در صورتی که در جستجوی آن هستید که بدانید مسجد فعال در زمانه اکنون، کجاست و همچنین چه شرایطی دارد بایستی و حتما به سراغ مسجدی بروید که دشمن امروز و همچنین عرصه جنگ با ایادی آن هم را به خوبی شناخته اند. دانسته اند در صورتی که جنگ دیروز، جنگ در میانه سنگرها و همچنین خاکریزهای خاک و همچنین خون بود، امروز جنگ تمام عیار در عرصه فرهنگی و همچنین جنگ نرم می باشد یکی از مساجدی که در عرصه جنگ نرم تاثیر گذار عمل کرده می باشد، مسجد ایذه می باشد که در طول سال شمسی کلاس های متنوعی داشته و همچنین دارد.
بسیاری معتقدند مسجد مال پیرمردهاست و همچنین بچه ها در مسجد جایگاهی ندارند.معتقدیم هم اکنون که جنگ، جنگ نرم می باشد و همچنین تنها نماز کافی نیست. حفظ قرآن یا ذکر کافی نیست امروز بسیاری از بچه ها حتی نمی دانند جهت چه و همچنین چرا قران بخوانند. همین که بگوییم چرا بایستی و حتما قرآن بخوانی و همچنین نماز بخوانی، آن چراگفتن مهم می باشد والا افرادی خواهند بود که زیرا و به درستی که نمی دانستند از مسجد زده شدند و همچنین رفتند که رفتند.
تدریس با قالب هنری زیبا
کلاس هایمان را با قالب های زیبا برگزار کنیم، تا دین را در آن هم بهتر گفتن کنیم. انشاهایمان را با طنز ادبی مطرح کنیم،از نقاشی گرفته تا داستان نویسی و همچنین مطالعه کتاب های داستان مورد توجه قرار دهیم.
همچنین و علاوه بر داستان نویسی، موضوعاتی انتخاب می شود تا بچه ها در مورد آن هم بنویسنند. بسیاری از بچه ها که به سختی در مدرسه انشا می نوشتند در مسجد براحتی آموختند و همچنین انشای خود را جهت بقیه خواندند. مثلا نوشتن در مورد “شاه” جهت بچه ها خیلی سخت بود و همچنین ما موضوعی پیشنهاد دادیم به نام “نامه ای به امام و پیشوا خوبی ها(امام و پیشوا خمینی). بچه ها انشاهای زیبا و همچنین متنوعی در آن مورد نوشتند. حتی یکی از بچه ها نوشته بود: “من هنگام و زمانی که کوچک بودم به تو بابا خمینی می گفتم زیرا و به درستی که مادر و همچنین پدر من تو را خیلی دوست داشتند و همچنین می گفتند تو مثل یک پدربزرگ مهربان هستی…
حکایت های سعدی را می خوانیم و همچنین اجرا می کنیم
آثار سعدی را هم به نثر و همچنین شعر بخوانیم و همچنین به بچه ها نقش هایی دهیم تا متن حکایات را اجرا کنند و همچنین به دیدن کردن و نمایش بگذارند. در خلال دیدن کردن و نمایش و همچنین تئاتر، با گفتن جملات نثر و همچنین حکایت را هم مورد توجه قرار دهیم. ما در مسجد ایذه یکی از کلاس هایمان، کلاس بازیافت می باشد. آن کلاس ها را با آن هدف جهت بچه ها گذاشتیم که یاد بگیرند با کم ترین هزینه، از چیزهای دور ریختنی و همچنین شاید غیر قابل بهره بری و استفاده، از کم خرج ترین راهها، بهترین و همچنین بیشترین خلاقیت ها را داشته باشیم. آن موجب می می شود، بچه ها از منزل و خانه گرفته تا مسجد، با هر وسیله ناچیزی کاردستی درست کنند.
جنس برنامه جذاب و جالب و خوب های مسجد متغایر و متفاوت از برنامه جذاب و جالب و خوب های تلویزیون می باشد. برنامه جذاب و جالب و خوب های تلویزیون به بچه ها کارهای بد و همچنین خوب را نشان می دهد ولی باید توجه داشت با حالت های بچه گانه کریه، طوری که به فهم او برمی خورد. آن هم حالت بچه گانه تلویزیون باعث می می شود بچه ها حس کنند از بزرگترها دورند، آنها می فهمند ولی باید توجه داشت خودشان نه. بچه ها با برنامه جذاب و جالب و خوب های تلویون نه تنها تحرکی ندارند بلکه تنها و فقط سرگرم می شوند و همچنین هدفی جهت آنها تعریف نمی می شود.ولی باید توجه داشت در مسجد بچه ها خودشان کارها را دست می گیرند، حتی کلاس ها را خودشان برگزار می کنند. و همچنین اینگونه حس می کنند به آنها بها داده شده و همچنین شخصیت موثری دارند
.